– محدود کردن ابزار پژوهش به پرسشنامه

 

ب) محدودیت‌های خارج از کنترل محقق

 

– همکاری محدود افراد نمونه جهت پاسخ‌گویی به سؤالات پرسشنامه

 

– در دسترس نبودن پژوهش داخلی مرتبط با موضوع پژوهش

 

– فقدان پرسشنامه استاندارد بخش خود ارزشیابی

 

منابع

 

منابع

 

اسدی، محمد (۱۳۹۱). مطالعه موردی مؤلفه‌های بنیادی تدریس اثربخش در دانشگاه کردستان. پایان‌نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته برنامه‌ریزی درسی، دانشگاه کردستان، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی.

 

اسماعیلی، محمدرضا، کتابیان، شهره و خداداد، شعله (۱۳۹۱). رابطه خودکارآمدی با سبک مدیریت کلاس معلمان تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهر تهران. ‌فصل‌نامه مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش، ۱ (۱): ۲۸-۲۱٫

 

امین‌خندقی، مقصود، سپندار، محدثه، سیفی، غلامعلی و جوادی، مرضیه (۱۳۹۲). تأثیر خود ارزیابی مستمر دانشجویان بر خودکارآمدی پژوهشی و پیشرفت تحصیلی آن‌ ها: عنصری مغفول در تدوین برنامه درسی. ‌فصل‌نامه اندیشه‌های نوین تربیتی، ۹ (۱): ۷۶-۵۱٫

 

امین‌یزدی، سیدامیر و عالی، آمنه (۱۳۸۷). بررسی تأثیر سبک‌های مدیریت کلاس بر رشد مهارت‌های فراشناختی دانش‌آموزان. ‌فصل‌نامه مطالعات تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی، ۹ (۱): ۹۰-۷۳٫

 

ایروانی، محمدرضا و ابراهیمی جعفر (۱۳۸۸). بررسی رابطه میان مهارت‌های اجتماعی و اعتماد به نفس دختران فراری، مجله جامعه شناسی، ۱ (۳): ۱۲۴-۱۱۱٫

آتش‌سخن، گیتی، بلبل‌حقیقی، ناهید، باقری، حسین و ابراهیمی، حسین (۱۳۸۹). مقایسه خودارزشیابی، ارزشیابی همتا و ارزشیابی مدرس بالینی در فرایند ارزیابی مهارت‌های بالینی دانشجویان مامایی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، ۱۰ (۴): ۳۳۹-۳۳۳٫

 

آریاپوران، سعید، عزیزی، فرامرز و دیناروند، حسن (۱۳۹۲). رابطه‌ سبک مدیریت کلاس معلمان با انگیزش و پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان پنجم ابتدایی. مجله روانشناسی مدرسه، ۲ (۱): ۴۱-۲۳٫

 

آقاحسینی، تقی (۱۳۸۵). مقدمه‌ای بر مدیریت کلاس درس فرایند مدار. تهران: انتشارات قلم معلم.

 

بازرگان، عباس (۱۳۸۰). ارزشیابی آموزشی: مفاهیم، الگوها و فرایند عملیاتی. سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی (سمت)، تهران، چاپ اول.

 

بخشایش، علیرضا (۱۳۹۲). رابطه سبک‌های مدیریت کلاس با ویژگی‌های شخصیتی معلمان مدارس ابتدایی شهر یزد. ‌فصل‌نامه رهیافتی نو در مدیریت اموزشی، ۴ (۲): ۱۹۸-۱۸۵٫

 

البرزی، محبوبه (۱۳۸۹). رابطه سبک‌های ارتباطی معلمان با خلاقیت شناختی دانش‌آموزان بر اساس باورهای شناختی و انگیزشی آنان. ‌فصل‌نامه روانشناسی معاصر، (۲) ۵: ۴۶-۳۳٫

 

البرزی، محبوبه و خیر، محمد (۱۳۹۰). ارتباط بین سبک‌های تعاملی معلمان با خودپنداری دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهرستان شیراز. دو ‌فصل‌نامه پژوهش‌های آموزش و یادگیری، ۱۸ (۱): ۶۶-۵۳٫

 

البرزی، محبوبه و خیر، محمد (۱۳۹۰). ارتباط بین سبک‌های تعاملی معلمان با خودپنداری دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهرستان شیراز. دو ‌فصل‌نامه پژوهش‌های آموزش و یادگیری، ۱۸ (۱): ۶۶-۵۳٫

 

جلیلی، مهسا و نیک‌فرجام، حسین (۱۳۹۳). بررسی وضع موجود توانایی و صلاحیت‌های معلمان از دیدگاه دانش‌آموزان و مقایسه با وضع مطلوب از دیدگاه صاحب‌نظران در درس فیزیک سال چهارم دبیرستان. ‌فصل‌نامه پژوهش در برنامه‌ریزی درسی، ۱۱ (۱۳): ۱۳۸-۱۲۹٫

 

حکیم‌زاده، رضوان، کرم‌دوست، نوروزعلی، معماریان، ربابه، قدرتی، اکرم و میرموسوی، سیدجمال (۱۳۹۱). بررسی صلاحیت بالینی دانشجویان پرستاری بر اساس خودارزیابی. ‌فصل‌نامه افق پرستاری، ۱ (۱): ۲۵-۱۷٫

 

حمیدی، فریده، دماوندی، مجیدابراهیم و دهنوی، الهام (۱۳۹۱). رابطه هوش فرهنگی و سواد کامپیوتری معلمان با سبک مدیریت کلاسی آنان. ‌فصل‌نامه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی، ۳ (۱): ۲۶-۵٫

خلخالی، علی، ‌سلیمان پور، جواد و فردی، معصومه (۱۳۸۹). ارائه مدلی جهت استقرار مدیریت کلاس درس سالم. ‌فصل‌نامه روانشناسی تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن، ۱ (۲): ۷۱-۶۰٫

 

خلخالی، علی، ‌سلیمان پور، جواد و فردی، معصومه. (۱۳۸۹). ارائه مدلی جهت استقرار مدیریت کلاس درس سالم. ‌فصل‌نامه روانشناسی تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن، ۱ (۲): ۷۱-۶۰٫

 

خورشیدی، عباس و ملک‌شاهی‌راد، محمدرضا (۱۳۸۲). ارزشیابی آموزشی. تهران، نشر یسطرون، چاپ اول.

 

درگاهی، حسین و محمدزاده، نیلوفر (۱۳۹۲). ارزشیابی اعضای هیئت علمی توسط دانشجویان: معتبر یا غیر معتبر. مجله ایران آموزشی در علوم پزشکی، ۱۳ (۱): ۴۸-۳۹٫

 

دل‌آرام، معصومه (۱۳۸۸). نحوه ارزشیابی دانشجویان توسط اعضاء هیئت علمی و کادر آموزشی دانشگاه علوم پژشکی شهرکرد در سال ۸۷-۸۶٫ مجله مرکز مطالعات آموزش علوم پزشکی، ۲ (۲): ۱۵-۹٫

 

دل‌آرام، معصومه، صفدری، فرانک، اکبری، نسرین، حسینی، سارا و رفیعی حسین (۱۳۹۲). مقایسه خودارزشیابی دانشجویان سال آخر مامایی از مهارت‌های فرا گرفته شده در طی تحصیل با ارزشیابی آنان توسط مربی. مجله پزشکی هرمزگان، ۱۷ (۳): ۲۸۱-۲۷۳٫

 

دل‌آرام، معصومه، صفدری، فرانک، بنائیان، شایسته، کاظمیان، افسانه، سرشتی، منیژه و رئیسی زیبا. (۱۳۹۲). خودارزیابی دانشجویان مامایی از توانایی در مهارت‌های عملی. راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، ۶ (۳): ۱۸۲-۱۷۷٫

 

رجایی‌پور، سعید، آقاحسینی، تقی و فرهنگ، ابوالقاسم (۱۳۸۵). بررسی رابطه بین کارکردهای ارزشیابی و جو یادگیری. مجله علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان، ۳: ۱۴-۱٫

 

رجایی‌پور، سعید، کاظمی، ایرج و آقاحسینی، تقی (۱۳۸۷). بررسی رابطه بین مؤلفه‌های مدیریت کلاس درس و جو یادگیری در مدارس راهنمایی شهر اصفهان. پژوهش‌های تربیتی و روانشناختی، ۴ (۱): ۴۰-۲۳٫

 

رئوفی، محمدحسین (۱۳۷۷). مدیریت رفتار کلاسی: مهارت‌های آموزشی و پرورشی؛ مشهد: آستان قدس رضوی. چاپ اول.

 

زارعی، حجت‌ا…، ملکی، حسن و سبزی‌پور امیر (۱۳۹۱). نقش خودارزشیابی در فرایند یادگیری و آموزش دانش‌آموزان. ‌فصل‌نامه راهبردهای آموزشی، ۵ (۲): ۱۳۶-۱۳۱٫

 

سبحانی‌نژاد، مهدی و زمانی‌منش، حامد (۱۳۹۱). شناسایی ابعاد معلم اثربخش و اعتبارسنجی مؤلفه‌های آن توسط دبیران دوره متوسطه شهر یاسوج. ‌فصل‌نامه پژوهش در برنامه‌ریزی درسی، ۹ (۵): ۸۱-۶۸٫

 

سبحانی‌نژاد، مهدی و ملازهی، اسماء (۱۳۹۱). بررسی مؤلفه‌های نیاز معلمان جهت کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فرایند برنامه‌ریزی درسی مدارس. ‌فصل‌نامه پژوهش در برنامه‌ریزی درسی، ۹ (۷): ۵۹-۴۲٫

سماوی، حمیده، رضائی‌مقدم، کورش و برادران، مسعود (۱۳۸۷). مشتری­مداری و کاربرد آن در نظام آموزش عالی: مورد آموزش عالی کشاورزی در استان خوزستان. ‌فصل‌نامه پژوهش و برنامه­ ریزی در آموزش عالی، ۳ (۴۹): ۱۴۳-۱۲۱٫

 

سیف، علی‌اکبر (۱۳۸۶). اندازه‌گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی. تهران، نشر دوران، چاپ بیست و چهارم.

 

شاه‌ولی، منصور (۱۳۸۵). دانش سازگاری: حلقه مفقوده در فرایند تدریس – یادگیری دانش‌آموزان. مجموعه مقالات همایش نوآوری در برنامه‌درسی دوره ابتدایی، شیراز، ۴۱۴-۴۰۱٫

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...